۳۱۶ هزار دانش آموز در مدارس هرمزگان ثبت نام شدند/ بیشترین آمار ثبت نام درمقطع ابتدایی است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
بازدید : 308
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان در استان هرمزگان تا اوایل مهرماه ادامه دارد،افزود: تاکنون از۳۱۶ هزار دانش آموز در سطح استان ثبت نام به عمل آمده است.

image231897-346x256

به گزارش عصر بشاگرد ، محمد کرم پور، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت:در حال حاضر در سطح استان از۳۱۶ هزار دانش آموز ثبت نام به عمل آمده که پیش بینی می شود به مرز ۳۲۵ هزار دانش آموز با نتصاب مقطع پیش دبستانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از مناطق مهاجرپذیر کشور است که متقاضیان برای ثبت نام تا اوایل مهرماه مراجعه می کنند، اظهار کرد: میزان ثبت نام های انجام شده نسبت به سال گذشته افزایش داشته که بیشترین رشد در مقطع ابتدایی مشاهده می شود.

کرم پور تصریح کرد:شعار آموزش سال تحصیلی ۹۴-۹۵ ارتقا کیفیت دانش و اخلاق است که تمام برنامه و جهت دهی آموزشی به این سمت است تا مدرسه و کلاس های درس کارآمد باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به طرح توزیع شیر در مدارس استان خاطر نشان کرد:اقدامات اجرایی برای توزیع شیر در سال تحصیلی جدید انجام شده و در حال حاضر منتظر ابلاغ اعتبارات هستیم تا شیر در کلیه مدارس استان توزیع شود.

 

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان،۳۱۶ هزار دانش آموز ثبت نام به عمل آمد،ورودي سال تحصیلی ۹۴-۹۵ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 1711
بازدید کل : 125157
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com